JB OPTIMERING

De bedste mæglere i landet er på forkant. At være på forkant er en afgørende forudsætning for at skabe vækst og samtidig sikre den gode indtjening.

I Jobboozt har vi praktisk erfaring med at lede mæglerbutikker og i samarbejdet med dygtige mæglere i hele landet, har vi udviklet et nyt koncept – JB Optimering – der har til formål at hjælpe den lokale mægler med at optimere forretningen.

 

Optimeringsområder:

Hvad gør de mest effektive butikker i landet?

Hvordan er jeres rolle- og ansvarsfordeling?

Hvordan øger I kvaliteten i arbejdet?

Hvordan prioriterer den enkelte tid og arbejdsopgaver?

Hvordan bruger I tiden på de vigtigste opgaver fremfor dem, der haster?

Hvordan organiserer I jeres sagsbehandling, så den er både effektiv og kundeorienteret?

Hvordan følger I op på købere, sælgere og sager i hverdagen?

Hvordan dygtiggør I jer i hverdagen?

Hvordan fornyr I jeres tavlemøder med fokus opfølgning, kvalitet og samarbejde? (nyt tavlekoncept)

Hvordan strukturerer I opsøgende salgsindsatser og opfølning?

Hvordan får I mest ud af ringedage/aftener?

Hvordan sikrer I kontinuitet i Jeres online markedsføring på sociale medier?

Hvordan bliver I spurgt mere?

Hvordan sikrer I størst arbejdsglæde og mindre stres gennem ”den gode aflevering”?

Hvordan sikrer I, at alle tager ansvar for kundetilfredshed og kundeloyalitet?

Hvordan engagerer I alle i at lave fiske henvisninger og salgsvurderinger?

Hvordan får du som indehaver alle til at tage ansvar for forretningens indtjening?

Hvad opnår du?

Uanset om du har en god eller mindre god forretning, så har vi endnu ikke mødt en mægler der ikke kan optimere et eller flere af ovennævnte områder og resultatet er altid øget indtjening, bedre udnyttelse af tiden, større kundetilfredshed og mindre stress i butikken.

Hvordan gør vi?

Formøde
Vi tager udgangspunkt i din butik og starter med et formøde, hvor vi får afdækket jeres behov, udfordringer og områder hvor I kan blive dygtigere til at organiserer jeres arbejdsopgaver og samarbejde internt. Vi får defineret de vigtigste fokusområder.

Forløbet
Der er ikke to mæglere eller butikker der er ens. Derfor er processen og forløbet også individuelt fra mægler til mægler. Som oftest ser forløbet således ud:

  1. Møde med indehaver
  2. Formøde med teamet
  3. To fælles workshops
  4. Løbende sparring og coaching
  5. Afleveringsmøde (nye rutiner, arbejdsgang, standarder, mm)
  6. Hele forløbet understøttes af personlige handlingsplaner for den enkelte og for teamet

Hvad koster det?

Skræddersy et forløb unikt tilpasset til din butik og Jeres situation. Priser fra 5.000 kr.

Du får altid fast pris FØR, at vi går i gang.

Garanti

Vi har 3 roller i dit forløb:

  1. At motivere for at gøre det bedre
  2. At implementere en ny plan for hvordan
  3. Opfølgning

Hvis du er i tvivl, er du ikke i tvivl. Tid er penge!

Ring til os eller kontakt os her, så vi kan tage en snak om at finde den rigtige, det koster ikke noget.